O podujatiach Tatranského kultúrneho leta sa turisti dozvedia aj v električkách

20.07.2006 Poprad

Vysoké Tatry 20. júla (TASR) - Tatranské kultúrne leto s novým logom i štruktúrou vstúpilo do druhej štvrtiny a už láme rekordy v návštevnosti. Doterajších 1...
Vysoké Tatry 20. júla (TASR) - Tatranské kultúrne leto s novým logom i štruktúrou vstúpilo do druhej štvrtiny a už láme rekordy v návštevnosti. Doterajších 17 programov z ponuky mesta Vysoké Tatry videlo 3800 divákov.

\"Úspech je výsledkom viacerých faktorov. Jedným z nich je dobré počasie. Zo spomínaných 17 programov iba jeden sme museli zrušiť po prvej štvrťhodine kvôli vytrvalému dažďu, \" informoval TASR vedúci oddelenia kultúry a športu Ján Bendík. Jednotlivé podujatia situovali organizátori do turisticky najexponovanejších mestských častí, teda Tatranskej Lomnice, Starého Smokovca a Štrbského Plesa. Programová ponuka bola pestrá - od folklóru, folku, country hudby a divadla až po ľudové remeslá.
Ďalšiu časť Tatranského kultúrneho leta chcú obohatiť o nové formy propagácie. K farebným mesačným plagátom distribuovaným do všetkých ubytovacích zariadení vo Vysokých Tatrách a k internetu pribudnú od 21. júla textové upútavky na jednotlivé programy. Objavia sa na piatich plazmových obrazovkách umiestnených vo všetkých strediskách Tatranských lanových dráh. Pribudne aj živý happening. Dve tatranské víly v Tatranskej Lomnici a dva svište v Starom Smokovci a na Štrbskom Plese v úplne nových kostýmoch budú rozdávať turistom letáčiky s pozvánkami. Na úlohu sa podujali odchovankyne literárno-dramatického odboru Základnej umeleckej školy v Tatranskej Lomnici. Letáčiky budú rozdávať zrána v deň konania programu Tatranského kultúrneho leta v príslušnej mestskej časti.
Zvukové pozvánky v slovensko-anglickej mutácii si vypočujú aj cestujúci v električkách TEŽ s hudobným podmazom charakteristickým pre konkrétny program. \"Mesto nechalo vyrobiť na tento účel 175 CD nosičov pre všetky električkové spoje a na každý vysielací deň zvlášť, \" spresnil Bendík.
Organizátori Tatranského kultúrneho leta veria, že nové formy propagácie programov prispejú k oživeniu diania v Tatrách. Za dôležitý považujú komplexný prístup k rozvoju cestovného ruchu, preto chcú, aby návštevníci Vysokých Tatier mali okrem športu a turistiky aj dostatok príležitostí na kultúrne obohatenie pobytu v slovenských veľhorách.
 

Vyberte región

mark